Wie in Nederland woont, en wel eens op een bouwplaats komt, verbaast zich er al niet meer over.
Het lijkt wel of iedereen maar wat doet, er niet of nauwelijks wordt samengewerkt en de architect, adviseur en installateur elk met hun eigen kunstje bezig zijn.
HomeDNA vond dat de samenwerking tussen alle betrokken partijen en het contact met de klant eenvoudiger en efficiënter moest kunnen.
Dit heeft geresulteerd in een constante ontwikkeling van vernieuwende en efficiënte oplossingen voor verkoop, kopersbegeleiding, bouwkwaliteit, service & onderhoud,
renovatie en verbetering van (nieuw)bouwprojecten.
HomeDNA is een vernieuwende en efficiënte oplossing voor verkoop, kopersbegeleiding, bouwkwaliteit, service & onderhoud en renovatie.
HomeDNA vroeg U-Lab een nieuwe responsive website te ontwikkelen, waar hét online woningdossier voor verkoop, kopersbegeleiding, service & onderhoud,
renovatie en bouwkwaliteit bij (nieuwbouw)projecten helder en duidelijk wordt gecommuniceerd.
Maar ook een plek waar de vele modules en apps afzonderlijk kunnen worden gepresenteerd en waar bezoekers geïnformeerd worden met nieuws en updates.
Zowel op mobiel als desktop.
Om homeDNA nog beter te kunnen positioneren in de wereld van online software, heeft U-Lab ook de bestaande identiteit en campagnestijl onder handen genomen.
Een nieuw, helder logo en een verrassend kleurenpallet zijn de kapstok voor de identiteit.
Daarnaast moeten de ontwikkelde set iconen en het kenmerkende handgeschreven lettertype als hulpmiddel gaan fungeren om de afzonderlijke modules en apps beter onder de aandacht te brengen.
U-Lab ontwikkelde naast de identiteit en website ook alle technische applicaties voor homeDNA.
Bekijk de case hier!