Romaro

  • Concept en Strategie
  • Logo en Identiteit
  • Art Direction en Fotografie
  • Technische realisatie
Romaro concept
Bij een grote organisatie als de Romaro Schoonmaakgroep draait het niet alleen om werkprocessen, nieuwe ontwikkelingen en certificeringen, maar draait het bovenal om mensen. Voor dit bedrijf, waar schoonmaken al 30 jaar in de genen zit, heeft U-Lab dan ook een identiteit en een merkcampagne bedacht waar het personeel centraal staat. Een geïntegreerd concept, dat terug komt in alle uitingen. Van dm acties tot advertenties in landelijke dagbladen. Van de borden langs het voetbalveld tot de kalender op kantoor. Van website tot wagenpark.
Romaro logo
Romaro huisstijl
PANTONE
302 C
PANTONE
7461 C
PANTONE
302 C
PANTONE
3135 C
PANTONE
2985 C
Om het merk Romaro goed en consistent door te kunnen voeren in alle uitingen, is het belangrijk een helder document te hebben waar alle betrokken partijen mee uit de voeten kunnen. In dit (huisstijl) handboek beschrijven we niet alleen de basiselementen zoals het gebruik van logo, kleurwaarden en typografie, maar ook hoe om te gaan met de nieuwe positionering ‘Romaro maakt schoon’.
Romaro fotografie
Romaro huisstijl
Romaro huisstijl
Vanuit de vier merkwaarden menselijk, duurzaam, dynamisch en no-nonsense en het campagnethema 'Romaro maakt schoon' zijn we gaan bouwen aan het merk Romaro.
RomaroU-Lab tablet
RomaroU-Lab tablet
RomaroU-Lab tablet
RomaroU-Lab tablet
Romaro huisstijl
Romaro mobile
Romaro mobile
Last but not least, hebben we een week lang gefotografeerd. In stoffige graansilo's in de havens van Rotterdam, op een vogelbroedplaats op de Maasvlakte, in 's lands grootste opslagtank voor vloeibare chemicaliën en in een elektrische liftbak op tien verdiepingen hoogte. Niet door een hippe fotograaf met baard, maar gewoon door Masja Stolk, onder supervisie van Erwin Bik en Kim van Nieuwenhuijzen.
Romaro fotografieRomaro fotografieRomaro fotografieRomaro fotografieRomaro fotografie
Privacy Policy