Rodrigo Otazu

  • Concept en Strategie
  • Art Direction en Design
  • E-commerce
  • Technische realisatie en Onderhoud
Rodrigo OtazuU-Lab monitor
Otazu is, anders dan welk concurrerend sieradenmerk dan ook, écht, origineel en zeker geen standaard fabrieksproduct. Daarbij was Otazu, en dan met name de website, toe aan enige verjonging. En zo bedachten we een e-commerce omgeving die naadloos aansluit op het luxueuze en creatieve karakter van het merk. Een merk waar elk seizoen meerdere collecties kunnen worden toegevoegd met elk een eigen unieke stijl.
Rodrigo OtazuU-Lab monitor
Rodrigo OtazuU-Lab monitor
Rodrigo OtazuU-Lab laptop
Beyoncé, Britney Spears, Mariah Carey, Lady Gaga; zomaar een greep uit de wereldberoemde vrouwen die fan zijn van dit modieuze en stijlvolle merk.
Rodrigo OtazuU-Lab laptop
Rodrigo OtazuU-Lab laptop
Otazu is misschien wel het meest innovatieve juwelenmerk van Nederland met verkooppunten in meer dan 30 landen, waaronder wereldsteden als Moskou, New York, Dubai, Shanghai, Londen en Tokio. Aan U-Lab de eer een moderne webshop te ontwikkelen waarbij verhaal, inspiratie en beleving een grote rol spelen en waar de wisselende campagnebeelden centraal staan. Vanzelfsprekend zeer gebruiksvriendelijk, volledig responsive en op maat gekoppeld met o.a. Bol.com, Amazon, eBay en Google Shopping.
Rodrigo OtazuU-Lab tablet
Rodrigo OtazuU-Lab tablet
Rodrigo OtazuU-Lab tablet
Naast de verschillende modecollecties die Otazu elk jaar weer lanceert, valt er over dit stijlvolle merk genoeg te vertellen. Zo zijn sterren als Madonna, Tony Braxton en Beyoncé gespot met één van deze meesterwerkjes en droeg Sarah Jessica Parker een schitterend collier in de serie Sex and the City. Om al dit moois internationaal te communiceren, heeft ook Otazu destijds gekozen voor ons eigen nieuwsbrievensysteem.
Rodrigo Otazu
Rodrigo Otazu
Rodrigo OtazuRodrigo Otazu
Privacy Policy