HTC Techniek heeft te maken met een klassiek reclameprobleem; een te lage naamsbekendheid. Zowel wat de naam als
de propositie betreft. Veel mensen begrijpen simpelweg niet wat HTC Techniek precies doet. Toch levert HTC Techniek
al jaren vakmensen voor in de petrochemische sector, op scheepswerven en bij constructiebedrijven. Mensen met
verstand van zaken, de juiste certificering en misschien nog wel belangrijker; de juiste mentaliteit.
Anders dan gebrieft, bedacht U-Lab een nieuwe positionering. Een positionering die HTC Techniek weer onlosmakelijk
verbindt met waar het bij bemiddeling van technisch personeel om gaat. Want naast het noodzakelijke nieuwe
beeldmerk, hebben wij een visuele identiteit ontwikkeld waarin het DNA van de organisatie letterlijk centraal staat.
De volledig responsive website is het eerste medium waar de nieuwe positionering tot uiting is gebracht.
Uiteindelijk zullen alle middelen, zowel analoog als digitaal, zo consistent mogelijk worden doorgevoerd.
HTC Techniek heeft vestigingen in Litouwen, Hongarije, Roemeniƫ en Portugal maar opereert vanuit het hart van de
industrie: Rotterdam
U-Lab adviseerde terug naar de basis en de doelgroep zo direct mogelijk aanspreken. Naast het ontwikkelen van een
inhoudelijke concept en de technische realisatie, kenmerkt het voeren van de totale regie onze manier van werken.
Oftewel; een ideale combinatie van beeld, tekst en techniek.